• عنوان کتاب

    بازاریابی صنعتی به تالیف پروفسور پی کی گاش

  • نویسنده کتاب

    پروفسور پی کی گاش

  • مترجمین

    نیما شجاعی , کامبیز حیدرزاده , احمد روستا

  • ناشران

    بازرگانی

  • تعداد صفحات کتاب

    728

  • محتوای کتاب

    این کتاب برای برآورده کردن نیازهای دانشجویان مدیریت در بخش بازاریابی به عنوان کتابی جامع درباره مدیریت بازاریابی صنعتی طراحی شده است. این کتاب فرآیند رویکرد گرایش مشتری را برای بازاریابی صنعتی به کار می برد و عناصر آمیخته بازاریابی (4p) برنامه ریزی و اجرای ساختار سازمانی برای تامین رضایت مشتری و ایجاد و حفظ وفاداری مشتری را بررسی می کند. همچنین تحلیل دقیقی از بازارهای صنعتی هند و دیدگاه های کشور های در حال توسعه فراهم و فعالیت ها و کاربردهای اصلی بازاریابی صنعتی را از طریق مطالعات موردی زیادی توصیف می کند با در نظر گرفتن جهت گیری اصلی این کتاب به عنوان متنی مفید برای مسئولان و سایر شاغلان درگیر در بازاریابی صنعتی نیز استفاده می شود.

    این کتاب شامل فصول زیر می باشد

    فصل 1: مقدمه ای بر مدیریت بازاریابی صنعتی

    فصل 2 : توسعه تجاری یکپارچه

    فصل 3 : مدل های مرتبط با رفتار خریدار صنعتی

    فصل 4 : کابرد مدل های رفتار خریدار صنعتی

    فصل 5 : بخشبندی بازار صنعتی

    فصل 6: قیمت گذاری محصولات و خدمات صنعتی

    فصل 7 : توزیع محصولات و خدمات صنعتی

    فصل 8 : نقش فروش شخصی در بازاریابی صنعتی

    فصل 9 : رضایت ، وفاداری و حفظ مشتری

    فصل 10 : تحقیقات بازاریابی صنعتی

    فصل 11 : محصولات و خدمات صنعتی استاندارد

    فصل 12 : محصولات صنعتی تولید شده مبتنی بر سفارش

    فصل 13 : تجهیزات و خدمات سرمایه ای

    فصل 14 : بازاریابی شرکت به شرکت ( صنعتی )

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *