یکی از مهم ترین موضوعات در بازاریابی صنعتی قیمت گذاری محصولات و خدمات صنعتی است اما متاسفانه در پژوهش های انجام شده کمتر به این مقوله پرداخته شده است و تمرکز اکثر محققان بیشتر بر روی مباحثی همچون توسعه محصول ، ترویج و تبلیغات و کانالهای توزیع بوده است. بنابراین بسیاری ازعواملی ضروری در قیمت گذاری نادیده گرفته شده اند که از این دست عوامل می توان هزینه ها و شرایط بازار را نام برد.
قیمت گذاری هسته اصلی هر برنامه کسب و کار است و به طور مستقیم بر مولفه های استراتژی های بازاریابی شرکت های صنعتی تاثیر می گذارد. قیمت هایی که یک شرکت برای محصولات صنعتی اش قرار می دهد باید ارزش افزوده ی خدمات و محصولات شرکت که برای آنها بازاریابی می کند را منعکس کند.
در اینجا می خواهیم به هفت ویژگی مهم در قیمت گذاری محصولات صنعتی اشاره کنیم که عبارتند از :
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.