افراد مهم در بازاریابی صنعتی

پروفسور آدام لیند گرین در بین سال های 2007 تا 2010 به عنوان استاد در دانشگاه کسب و کار هال در انگلستان مشغول بود. پس از آن در سال 2011 تا 2016 در دانشگاه کاردیف انگلستان و در دپارتمان بازاریابی و استراتژی مشغول به تدریس و تحقیق گشت و در مدت ریاست او در این دپارتمان رتبه اول را در بین همه دپارتمان های بازاریابی در استرالیا و کانادا ، انگلستان و ایالات متحده بر اساس شاخص های استاید ارشد کسب نمود. در سال 2016 به عنوان استاد بازاریابی در مدرسه کسب و کار کپنهاگن  دانمارک فعالیت نمود و ریاست دپارتمان بازاریابی این موسسه را بر عهده داشت.

علایق تحقیقاتی  پروفسور لیند گرین شامل مدیریت بازاریابی صنعتی ، مسولیت اجتماعی شرکتی و بازاریابی رابطه مند است. او مقالات متعددی در مجلات علمی معتبر مانند مجله مدیریت بازاریابی صنعتی (Industrial Marketing Management)  و Business Horizons و Journal of Advertising  و Journal of Business and Industrial Marketing  و Journal of Marketing Management  و European Journal of   و … منتشر کرده است. ایشان همچنین کتاب های زیادی در حوزه بازاریابی به چاپ رسانده است مانند کتاب های مدیریت روابط بازار (2008) ، رویکرد بازار (2010) مسئولیت اجتماعی شرکتی ( بهمراه کاتلر ، مائون و ونهام  2012) ، مدیریت زنجیره ارزش پایدار ( به همراه مائون ، سن و ونهان 2013).

پروفسور لیند گرین جایزه مقاله برتر در سال 2005 از مجله مدیریت بازاریابی صنعتی دریافت نمود و در سال 2006 نیز نفر دوم برای دریافت این جایزه شد. او همچنین عضو هیایت تحریریه چندین مجله علمی می باشد. آقای لیند گرین سر دبیر اصلی مجله  مدیریت بازاریابی صنعتی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *