یورام ویند پروفسور بازاریابی در دانشکده وارتن دانشگاه پنسیلوانیا و موسس و مدیر اتاق فکر در دانشکده وارتن است که مرکز مطالعات پیشرفته در مدیریت می باشد.
ایشان بیشتر در سطح بین الملی بدلیل پیشتازی در زمینه تحقیقات در رفتار خرید سازمانی ، بخشبندی بازار، تجزیه و تحلیل متقارن و استراتژی بازاریابی شناخته شده است. او مشاور بازاریابی بسیاری از شرکت های بزرگ در سراسر دنیا در زمینه هایی مانند صنایع نفت و گاز ، صنعت بانکداری و صنایع غذایی است و در بیش از 50 دانشگاه در سراسر جهان سخنرانی کرده است. همچنین او به برخی از شرکت های تحقیقات بازاریابی و آژانس های تبلیغاتی مشاوره می دهد. پروفسور ویند در کنار مقالات متعدد تعداد 5 کتاب نیز در زمینه های مختلف تالیف کرده است. آقای ویند یکی از اعضای هیئت تحریریه مجله بازاریابی ( Journal of Marketing ) و یکی از اعضای سیاست گذاری مجله رفتار مصرف کننده است. همچنین یکی از اعضای فعال در بسیاری از موسسات حرفه ای بازاریابی مانند انجمن بازاریابی امریکا (AMA) ، انجمن امریکای تحقیقات افکار عمومی ، جامعه روانسنجی ، انجمن تحقیقات بازار ، انجمن ارتباطات بین الملی و موسسه علوم مدیریت می باشد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.