افراد مهم در بازاریابی

یورام ویند پروفسور بازاریابی در دانشکده وارتن دانشگاه پنسیلوانیا و موسس و مدیر اتاق فکر در دانشکده وارتن است که مرکز مطالعات پیشرفته در مدیریت می باشد.

ایشان بیشتر در سطح بین الملی بدلیل پیشتازی در زمینه تحقیقات در رفتار خرید سازمانی ، ‏بخشبندی بازار، تجزیه و تحلیل متقارن و استراتژی بازاریابی شناخته شده است. او مشاور ‏بازاریابی بسیاری از شرکت های بزرگ در سراسر دنیا در زمینه هایی مانند صنایع نفت و گاز ، صنعت ‏بانکداری و صنایع غذایی است و در بیش از 50 دانشگاه در سراسر جهان سخنرانی کرده است. ‏همچنین او به برخی از شرکت های تحقیقات بازاریابی و آژانس های تبلیغاتی مشاوره می ‏دهد. پروفسور ویند در کنار مقالات متعدد تعداد 5 کتاب نیز در زمینه های مختلف تالیف کرده است. آقای ویند ‏یکی از اعضای هیئت تحریریه مجله بازاریابی ( Journal of Marketing ) و یکی از اعضای سیاست گذاری مجله رفتار ‏مصرف کننده است. همچنین یکی از اعضای فعال در بسیاری از موسسات حرفه ای بازاریابی ‏مانند انجمن بازاریابی امریکا (‏AMA‏) ، انجمن امریکای تحقیقات افکار عمومی ، جامعه ‏روانسنجی ، انجمن تحقیقات بازار ، انجمن ارتباطات بین الملی و موسسه علوم مدیریت می ‏باشد. ‏

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *