(( The dream of a change is possible ))

DOTAAK Group Activity Range

گستره فعالیت شرکت بازاریابی و فروش دوتاکDOTAAK Company was established on the basis of providing marketing and sales services to industrial companies and it has been offered these services to various industrial companies. In this regard, DOTAAK Company has created a possibility for industrial companies outside Iran that want to create a stable market in Iran in order to expand the market of their products and services in a practical way. DOTAAK Company does both consulting and practical work for foreign industrial companies.

Perhaps you've heard the story of Sherpa that make it easier for people who want to conquer Mount Everest, in fact Sherpa ‎do the main activity but success is recorded as climbers. Sherpa recognize the right routes, recognize the climate, carry the main vehicles and etc.  DOTAAK Co. with a great knowledge of the industrial market in Iran plays a role like Sherpa in the field of sales and marketing for foreign industrial companies. DOTAAK ‎ Co., with its high experience in the field of industrial ‎marketing and sales and sufficient knowledge of the Iranian market, can help you to sell your products and services directly, as well as providing you with the right advice to establish an agency in Iran.

 Our activity is specialized in the field of Industrial Marketing (B2B), and our services are mainly provided to the following companies and organizations:

Part I: Companies that manufacture ‎mass industrial ‎ products.

Includes typical market products that are massively manufactured and stored like: pipe, sheet, fittings, pneumatic and hydraulic equipment, Gas analyzer packages, fire alarm and firefighting equipment, industrial oil, chemicals and more.

Part II: Companies that have custom-made industrial products.

Such as companies in the field of tanks, casting, Machining, hot and cold insulators, forming and bending of metals, metal structures, etc.

Part III: Companies that provide industrial ‎services.

Companies that provide services to other industrial companies in order to facilitate optimal production, product development, and elimination of defects in the final or early stages of production. These services are divided into three distinct parts:

  • Repair, Maintenance and Operation Services (MRO)
  • Consulting services: such as ISO companies, designers or project engineer consultants and ...فروش صنعتی
  • Manufacturing services: such as inspection, plating and heat treatment companies, sandblasting and shot blasting and ...‎

Part IV: Companies that produce mass consumer products and sell their products through retailers (such as hypermarkets and shops) and wholesalers (such as  broadcasting companies).

Such as food, pharmaceutical, Detergent and sanitary , clothing and ...

 

 

مزیت خدمات دوتاک برای شرکت های صنعتی

تضمین همکاری با دوتاک

بازاریابی و فروش در شرایط بد اقتصادی

مقالات و مطالب مفید گروه دوتاک : ( تمام مطالب از کتب معتبر، مقالات معتبر ، تجربیات ما گرد آوری شده است )

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی تلفنی چیست؟ و اهمیت استفاده آن در بازاریابی صنعتی یا B2B

امروزه بسیاری از شرکت ها با کمک روش بازاریابی مستقیم ، رابطه بلند مدتی با مشتریان خود ایجاد می کنند. بازاریابی مستقیم عبارتست از به کارگیری شبکه های مستقیم برای هدف گرفتن مشتریان و ارائه محصولات و خدمات به بازارهای هدف بدون استفاده از واسطه های بازاریابی.بازاریابی مستقیم ابزارهای مختلفی مانند بازاریابی ایمیلی، وبسایت ها، بازاریابی شبکه های تلویزیونی تعاملی، بازاریابی تلفنی و ... دارد. در این مقاله قصد داریم تا به بازاریابی تلفنی یا TELEMARKETING بپردازیم. براساس تعریف (SPOTIFY 2018) بازاریابی تلفنی عبارتست از "....

ادامه مطلب

فرآیند خرید سازمانی

چطور سازمانها و شرکت ها در بازارهای صنعتی یا B2B خرید های خود را انجام می دهند ( فرآیند خرید سازمانی )

فروش در بازارهای صنعتی  یا (B2B  ) اتفاقی نیست !!! ما در فعالیت 10 ساله خود در زمینه بازاریابی و فروش صنعتی با شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی همکاری داشته ایم که در بازارهای مختلفی مانند سیمان، نفت و گاز ، فولاد ، نیروگاهی ، صنایع ریلی و ... فعالیت داشته اند. این تجربه عملی در زمینه فروش سازمانی به ما کمک کرد تا بتوانیم فرآیند علمی خرید سازمانی را در عمل مورد مطالعه و بررسی  قرار دهیم و....

ادامه مطلب

مقایسه ابزارهای ترویج

در بازاریابی و فروش صنعتی یا b2b کدام یک از ابزارهای ترویجی نتایج بهتری را به همراه دارد.

برخی از مدیران شرکت های صنعتی بر اساس تجربیات خود و نتایجی که با استفاده از ابزارهای مختلف برای جذب مشتریان به دست آورده اند اقدام به نتیجه گیری کلی کرده و بیان می کنند که فلان ابزار برای جذب مشتری بسیار اثربخش و نتیجه بخش است. نظر شما در این مورد چیست چه روش و ابزاری در فروش و بازاریابی محصولات و خدمات صنعتی بهتر جواب می دهد؟

ادامه مطلب

کیفیت ادراک شده محصولات صنعتی

کیفیت ادراک شده محصولات صنعتی: آیا محصولات و خدمات شما در نظر مشتری با کیفیت است؟

در مراوداتی که با مدیران شرکت های صنعتی در زمینه های مختلف داشته ایم، اغلب آنها بر این باور بوده اند که محصولات تولیدی و خدماتی که ارائه می دهند از کیفیت مناسب و بالایی برخوردار است و کمتر مواردی بوده که مدیریت یا پرسنل شرکت به ضعف محصولات و خدمات خود اشاره کنند. این مساله عاملی شد تا به طور ریشه ای به بررسی کیفیت در بازاریابی صنعتی بپردازیم ....

ادامه مطلب

اعتماد بین تامین کننده و خریدار

چطور فروشندگان صنعتی اعتماد مشتری را جلب کنند‎؟

در زمینه بازاریابی صنعتی اعتماد مشتری به تامین کننده یکی از شاخص های مهم در تکرار خرید و افزایش فروش به مشتریان است. همانطور که می دانید حجم خرید در بازارهای صنعتی یا (B2B) بسیار زیاد و تعداد مشتریان بسیار محدود تراست و به همین دلایل باید روابط پایدار و بلند مدتی با مشتریان داشته باشیم. اما در کشور ما، شرکت های صنعتی کمتر به این موضوع پرداخته اند و بسیاری از آنها دراین زمینه دچار مشکلات اساسی هستند. فروشندگان ‏و مدیران فروش و بازاریابی باید در رفتار با مشتریان آگاهی بیشتری ‏داشته باشند زیرا اشتباه در این حوزه تاوان سختی برای شرکت های ‏صنعتی به همراه خواهد داشت ...

ادامه مطلب

مهارت های فروش

مهمترین عامل و ویژگی شخصی یک فروشنده موفق چیست؟

اگر چه مطمئنا بسیاری از فرصت های پیشرفته کاری در دسترس فروشنده موفق است اما همه استخدام های فروش به طور موفقیت آمیز نیستند. برخی از آنها اخراج می شوند ، برخی کار را ترک می کنند و به دنبال کارهای دیگر می روند و برخی به سادگی به مدت طولانی در سطوح پایینی سلسه مراتب فروش قرار می گیرند. هرکسی که عوامل موفقیت کلیدی لازم برای فروش را ندارد این سوال را می پرسد: چه ویژگی ها و توانایی های شخصی مرتبط با عملکرد فروش موفق است ...

ادامه مطلب

انتقال نگرش غلط

آیا بازاریابی و فروش روابط ناسالم بین تامین کننده و خریدار است؟

در فرآیند های بازاریابی و فروش ما با مدیران واحدهای مختلفی همکاری داشته ایم مانند بازرگانی ، فروش ، مدیران راس ( سهام داران) و .... که هرکدام به نحوی در فرآیند فروش و تصمیم های بازرگانی نقش داشته اند .

ادامه مطلب

تصورات نادرست شرکت های صنعتی در مورد وندورلیست

تصورات نادرست شرکت های صنعتی در مورد وندورلیست

در ارتباط با شرکت های صنعتی مختلف در حوزه های گوناگون بسیار دیده شده که شرکت ها تصور درستی از وندورلیست تامین کنندگان یاAVL   Approved Vendor  List ) ندارند و تصمیمات اشتباهی در این زمینه اتخاذ می کنند. در این مطلب تلاش کرده ایم سه تصور نادرست که اغلب شرکت های صنعتی درگیر آن هستند و ما در عمل با آن برخورد داشته ایم را بیان کنیم:

ادامه مطلب

Pages

اخبار صنعتی

English